Snow Hill - "Be My Baby"

《Be my baby》是首老歌,1963年由Ronettes美國有紀錄的第一個女子團體獻唱。

有興趣可以去看看舊版,很朗朗上口。

 

Stalker s01e02   "What Ever Happened To Baby James"

不負責任翻譯歌詞如下

The night we met I knew I needed you so      那晚我們相遇時就知道我是如此需要你
And if I had the chance I'd never let you go    假如我有機會的話我絕對不會讓你走
So won't you say you love me? I'll make you so proud of me    所以為何不說你愛我呢?我將會讓妳為我感到驕傲的
We'll make 'em turn their heads every place we go    我們將會讓每個我們走過的地方的人們都回頭看

So won't you, please?  所以何不呢,拜託? 
(Be my, be my baby)   當我的寶貝
Be my little baby         當我的小寶貝
(My one and only baby)我唯一的寶貝
Say you'll be my darlin'說你將會當我親愛的
(Be my, be my baby)
Be my baby now          現在當我的寶貝吧
(My one and only baby)
Whoa oh oh oh

I'll make you happy, baby, just wait and see     等著看吧,寶貝,我將會讓妳快樂
For every kiss you give me, I'll give you three   你給我的每個吻,我會還你三個
Oh, since the day I saw you, I have been waiting for you  自從那天我看見你,我就在等待你了
You know I will adore you 'til eternity   你知道我將會寵你到終生

 

以下重複


arrow
arrow
    文章標籤
    Stalker Be my baby Snow Hill
    全站熱搜

    latinbass 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()